Gdy samolot nie odleci na czas

To typowy konflikt interesów. Ale prawo, dość jednoznacznie w tych kwestiach określone, staje po stronie pasażera. Gdy przewoźnik, wskutek swoich zaniedbań doprowadzi do opóźnienia przekraczającego trzy godziny, pasażer ma prawo do odszkodowania. Także za dodatkowe wydatki na jedzenie lub noclegi, jeśli opóźnienie zamienia się wielogodzinne oczekiwanie albo lot zostaje anulowany. A mimo to linie lotnicze, które ponoszą jednoznacznie odpowiedzialność za opóźniony lot nie są zbyt chętne, aby wypłacić odszkodowanie poszkodowanym pasażerom określone przepisami. W tym celu zwykle zaczynają kluczyć w procedurach, aby zniechęcić poszkodowanego klienta do starań o należną rekompensatę finansową. Dlatego wielu pasażerów od razu woli przekazać swoją sprawę do firmy odszkodowawczej, aby ta w ich imieniu uzyskała należne im pieniądze. Taką działalnością zajmuje się firma Fly&I. Dzięki dobrej znajomości prawa i wszelkich przepisów związanych z lotniczym ruchem pasażerskim, jej pracownicy sprawnie przeprowadzają wszelkie procedury odszkodowawcze. Mając do czynienia z Fly&I linie lotnicze raczej rezygnują z piętrzenia dalszych utrudnień i dość szybko dokonują wypłaty należnego odszkodowania finansowego.



Fly&I
Żwirki i Wigury 30A/25
42-500 Będzin
tel. 784-227-204